sobota, 20 grudnia 2014

Początki są trudne.

Witaj drogi czytelniku.
Jak już pewnie się zorientowałeś, trafiłeś na bloga o tematyce Dramione.
Nie jest to mój pierwszy blog. Oj nie. Kilka lat temu miałam przygodę z prowadzeniem kilu i pisaniu historii właśnie o tej parze. Jednak było to dawno, byłam nieświadoma świata. Co za tym idzie życia.
Postanowiłam przedstawić tutaj moje stare opowiadania napisane jeszcze raz od nowa. Po latach tok mojego myślenia się zmienił, ale sentyment do tamtych pomysłów pozostał.
Tak więc chcę cię czytelniku zaprosić do przeżycia przygody razem z moimi bohaterami.

W ramach wstępu i wyjaśnienia:
Nie są to opowiadanie kanoniczne. Najczęściej będą to miniaturki. Czasem może kilku rozdziałowe.

Pierwsza historia już niebawem.
Zapraszam.

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie z powrotem w świecie blogowania! :) Chociaż nigdy wcześniej nie zetknęłam się z Twoim opowiadaniem bardzo cieszę się, że podejmujesz się tego zadania ponownie i wracasz (bardzo podziwiam takich ludzi). Na razie widzę, że nikogo tutaj nie ma, ale z pewnością za jakiś czas zbiorą się czytelnicy. Na razie nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci weny oraz dodać, że czekam na prolog, rozdział!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń